lördag 16 maj 2015

Nu har vi startat!

Då är Menopuren blandad och första injektionen tagen.
Efter att jag räknat till fem tre ggr, så stack jag mig i magen. Nu är det på riktigt!
Hur kändes det då? Det sved lite grann. Får se hur huden blir runt insticket.
Så som jag minns det så kändes denna sprutan mycket mindre än den som var till Suprefacten under vår första ICSI-resa.

Det känns lite märkligt att börja ta injektioner nu när jag har mens (dag 2). Under förra resan började jag med injektioner på dag 21 efter första mensdag. 

4 kommentarer:

  1. Vad spännande! Då är ni några dagar efter oss. Hur länge ska du ta menopur? /malin

    SvaraRadera
  2. Fram till fredag till och börja med. Då är det dags för UL, äggblåsekontroll. På onsdag lägger jag till Orgalutraninjektioner. Så då blir det två injektioner på kvällen. När har ni UL?

    SvaraRadera
  3. Hej! Vi har UL på torsdag. /Malin

    SvaraRadera