fredag 27 maj 2016

Ruvare

Då är jag ruvare igen. Av 21 ägg var 16 mogna. 7 blev befruktade och jag fick 2 små kämpar. Håller tummarna för att övriga fem växer vidare och hamnar i frysen.
Men det var inte självklart att jag skulle få något embryo idag. Jag har vätska runt äggstockarna. Läkaren kollade länge och kom sen fram efter ett noga övervägande att det blir embryotransfer idag.

Nu är jag alltså ruvare med två embryon. Ska hålla koll på min vikt och andra tecken på överstimulering.

Testdag blir på min födelsedag. Får väl se det som ett bra tecken.

4 kommentarer:

  1. Vad spännande och vad roligt! Hoppas det går vägen! /Malin

    SvaraRadera
  2. Önskar dig all lycka till med ruvningen! Håller tummarna för att du ska få ett plus på td! Kram Genus Longing

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! Det värmer. ☺

    SvaraRadera