torsdag 13 augusti 2015

Synarela-blödning

På dag 10 med sprayen kom blödningen. Det är verkligen blandade känslor för de där jäkla blödningarna. Beroende på om det är mens eller framkallat på grund av nedreglering. Nu är den här iallafall och den 19/8 börjar jag med Menopur 225 IE.
Ul är bokat till den 26/8. Först tog jag en tid på CuraÖresund, för mitt förra samtal med den lokala gynmottagningen var allt annat än trevligt. Men jag ringde till dem efter mycket om och men i allafall. Berättade mitt ärende och att de var rekommenderade av CuraÖresund. Den sköterskan jag pratade med nu var väldigt trevlig och hjälpsam. Hon fixade en tid till mig. Så nu behöver jag inte lägga en hel dag på körning/tåg och ul. Nu blir jag borta från jobbet 1,5 timme.

Jag mår inte bra under nedreglering. Just nu är jag konstant trött och har fruktansvärt kort stubin. I vanliga fall är jag väldigt tålig och hetsar inte upp mig.

1 kommentar:

  1. När jag använde synarella hände det att sambon körde in mig på rummet för att lugna ner mig när stubinen var som kortast. /Malin

    SvaraRadera