torsdag 4 juni 2015

Ruvardag 3

Det känns som att jag har ruvat i en evighet nu. Jag är inne på ruvardag 3 och har snarare en evighet kvar till testdag. Vill ha detta överstökat. Vi kommer bli gladare än gladast om det lilla livet valde att stanna kvar och bosätta sig. Men vi är helt inställda på att köra igång igen efter semester.
Nu över till läkemedel:
Att ta Lutinus är så där roligt. Men det ska minska risken för missfall, så jag stoppar upp en tablett tre ggr dagligen. Det är lite äckligt när resterna rinner ut. Känns som om jag kissar på mig eller får mensblödning. Besök på toa och byte av trosskydd sker flera ggr per dag.

Svullnaden i äggstockarna har gått ner, så jag har inte ont längre. Ett par jobbiga biverkningar av Lutinus har jag fått. Jag känner mig lite illamående nästan hela tiden. Har ingen vidare aptit. Det som är värst är den extrema tröttheten. Idag har jag varit ledig från jobbet (ska jobba helgen) och fm var en kamp mot sömnen. Jag somnade nästan ståendes.

Hoppas dagarna fram till testdag går fort.

1 kommentar: