fredag 12 juni 2015

Ruvardag 11

Idag är det fjorton dagar sen äggplocket. Jag hade bestämt mig för att tjuvtesta i morse. Så snopen jag blev när jag misslyckades totalt att pricka stickan. Jag kissade för långt upp på den eller om det var något annat fel på den. Så det blev inget resultat överhuvudtaget. Så jag går fortfarande i ovisshet. Det blir en sväng till Apoteket efter jobbet och inhandla TVÅ nya digitaltest. Jag gillar att man får ett klart och tydligt besked i skärmen. Nästa gång jag ska testa ska jag kissa i mugg och doppa stickan i den. Jag har en rastlöshet och olustkänsla i kroppen. Känns lite bättre nu efter en löprunda på rasten. Har en dov känsla i magen. Kan inte sätta fingret på hur det känns. Kan var tarmarna som spökar. Blivit gasig av Lutinus. Jag lär bli varse om hur det står till med mig inom ett par dagar. Den 17 juni är officiella testdagen.

3 kommentarer:

  1. Haha, jag prickar aldrig stickan så jag körde alltid med mugg. . Eller ja såna där dmå medicinkoppar vi har på jobbet.. de va lagom tog inte så mycket plats i soppåsen eftersom jag testade så ofta vid ägglossning; -)
    Du har mina tummar! ♡♡ kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att höra att det finns fler som inte kan pricka. ;)

      Radera
  2. Tack piomio. Tyvärr kom blödningen idag. Nu ska vi njuta av sommaren och ladda batterierna inför ett nytt försök i augusti. Kram

    SvaraRadera