söndag 12 juni 2016

4+5

Idag har jag ringt till kliniken och berättat den goda nyheten. Fina ssk Linda var det som tog samtalet. Hon blev så glad för vår skull. Hon har varit med på de flesta av våra plock och återföringar. Jag tog ett nytt test i morse, bara för att vara säker. Det har inte riktigt sjunkit in ännu. Kan jag verkligen vara gravid? Ja testet säger det. De enda symtomen jag har just nu är trötthet, trög mage, ömma bröst och ont i ryggslutet ibland.
På fredag tar jag sista Lutinus, ska bli skönt att slippa dem.

1 juli är det dags för ul hos kliniken. Det blir ett viktigt datum för oss. Nu blir det nedräkning fram till dess.

2 kommentarer:

  1. Vad spännande att få veta om det är en eller två där inne! /Malin

    SvaraRadera
  2. Ja det ska bli spännande. Det är lite skrämmande också.

    SvaraRadera