onsdag 22 april 2015

Snart kör vi!

Idag har vi varit på läkarkonsultation på IVF-kliniken CuraÖresund. Det märks att detta är privat vård. Vänligt bemötande, trivsamma lokaler och det kändes mer avslappnat.
Jag var nervös inför detta besöket. Tänk om mina hormonprover inte skulle vara bra. Tänk om vi inte kan starta på grund av det eller något annat.
Men allt såg bra ut, så om en månad är det dags att starta. Jag återkommer gällande behandlingen.
Vi fick med oss en hel bunt med papper som vi ska gå igenom.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack för att jag får följa din blogg=) räkna med mig på första hejjarklacks raden! Trots att jag inte känner dig så betydde du väldigt mycket för mig när jag befann mig i början av karusellen och jag minns att det var väldigt lärorikt att läsa din första blogg.
    Håller tummar och tår för att er syskonkamp! Kram
    www.piomio.blogg.se

    SvaraRadera